24 Haziran 2012 Pazar

PRAGUE !!

     Uzun bir zamandan sonra tekrar sizlerle bir başka yurtdışı postumla beraberim! Bu sene hiç bir yere gidemeyeceğimden muhtemelen son yurtdışı gezimin son postlarındna biri olacak bu :( Seneye birazcık değişebilir blogun gidişatı, ama bu hiç bir zaman boşlayacağım anlamına gelmez! Yazın bol bol stok yapıcam sizler için! 23 Nisan tatilinde annemle gittiğim Orta Avrupa turundaki ilk durağımız Prag'dı. Kafka'nın Şehri olarak da bilinen Prag Çek Cumhuriyeti'nin başkenti. İnsanları çok soğuk olsa da ben şehre bayıldım! Bundan önce Noel zamanında da gitmiş olmama rağmen baharda bu şehri daha çok sevdim! Üç gün kaldığımız bu şehri iyice dolaşmak için tam yeterli vaktimiz vardı. Hiç acele etmeden rahatlıkla bir yeri gezmeden anlayamıyormuşuz oranın asıl güzelliğini onu farkettim. Belimdeki küçük rahatsızlıktan dolayı profesyonel makinamı götürememiş olsam da yine de fena değil fotoğraflarım! Umarım sizler de beğenirsiniz :)

    Après un longtemps, je suis encore avec vous avec un post d'Europe. Probablement ce post sera l'un des derniers posts d'Europe parce que je ne pourrais pas aller en aucune place prochaine année :( L'ordre du blog peut changer un peu mais ça ne veut pas dire que je ne m'interesserais pas de lui! En été, je vais travailler pour vous! Notre premier arrêt de notre tour de l'Europe centrale où je suis allée avec ma mère est le Prague. Il est le metropole de la République Tcheque et appelé comme la ville de Kafka. J'ai l'adoré malgré son peuple froid! On avait assez de temps pour promener completement la ville. J'ai vu qu'on apprend la vraie beauté en promenant sans urgence la ville. A cause du dérangement de ma ceinture je n'ai pas pu porter mon appareil de photo professionnel pourtant les photos ne sont pas mauvaises! J'espère que vous les aimiez aussi :)










































































2 yorum:

  1. Prag'ın çok güzel olduğunu duymuştum. Ben de Amerika'ya gideceğim yazın, düşünüyorum oradan gelince ne kadar çok malzemem olacak blogum için :) Siz de bu durumu çok güzel değerlendirmişsiniz :)

    http://sozunbitmedigiyer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet çok güzel ve değişik bir havası var. Gezilerden çok güzel malzemeler çıktığı doğrudur, önemli olan değişik ve güzel şeyleri bulup yakalamak. Beğendiğinize sevindim :)

    YanıtlaSil